luni, 14 iunie 2010

Manele Este Muzica?



Nu suport manelele. Aud adesea asta. Dar dupa 4 beri parca incepe sa sune bine. Sunt foarte multi care se dau antimanele dar la o nunta sau un chef ii vezi primii ca se dezbraca de tricouri, isi etaleaza burtiile si cefele, arunca cu banii spre lautari si tipa cat de tare pot. Ca sa se stie ca ei este valoare. Nu am nimic cu manelistii. Nici cu cei care asculta rock sau orice alt gen de muzica. Parerea mea este ca gusturile nu se discuta. Mie imi place muzica, chiar foarte mult, si ascult aproape orice gen de muzica exista. De la dance, retro la rock si in unele cazuri chiar muzica clasica. Dar ce nu suport este sa vina cineva la mine sa imi spuna ca ce ascult eu nu ii muzica si ca numai ce asculta el ii muzica adevarata. Cel mai adesea se intampla asta la cei care asculta rock. Da nu orice rock. Ci hard rock, heavy metal etc. Ei se cred cei mai in masura de a vorbi despre ce ii muzica adevarata. Daca incepi o conversatie cu ei, ii clar de la inceput ca nu ai cum sa castigi. Iti vor da argumente solide cum ca ce asculta ei este singura muzica care merita ascultata. Restul ii bullshit. Pe de alta parte, manelistii nu au argumente. Cu ei poti castiga repede disputa. Diferenta este ca pe manelisti nu ii intereseaza sa castige. Mai sunt cativa care incearca sa explice ca maneaua a evoluat din muzica turceasca sau de pe stiu eu unde. In fond, nu cred ca conteaza de unde vine, dupa ce s-au luat sau alte chestii. Atata timp cat se asculta extrem de mult, si oamenilor le place si se simt bine, nu mai conteaza alte aspecte. Si pana la urma, cine ii cu adevarat in masura sa le spuna unor milioane de oameni ca ce asculta ei nu este muzica adevarata? Dupa cum ziceam, gusturile nu se discuta. Daca mie imi place sa ascult cum zdrangane o legatura de chei, pai asta ascult.

Fara numar de la fratele vostru,
Brad

2 comentarii:

  1. Hmm, esti un tip interesant Brad!!! Imi place cum privesti lucrurile :P

    RăspundețiȘtergere
  2. nice text
    ai dreptate si aici
    toti judeca si toti fac tampenii asa ca ....

    RăspundețiȘtergere

Comentariile injurioase nu vor fi afisate